• ساعت : ۰۹:۲۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ 
پیام تسلیت مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق گیلان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه
محمد تقی مهدیزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با صدور پیامی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را به مشترکین و کارکنان اینشرکت تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 السَّلَامُ عَلَیْکِ یَا بنْتَ رَسُولِ اللَّهِ السَّلَامُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الصِّدِّیقَةُ الشَّهِیدَةُ السَّلَامُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الرَّضِیَّةُ الْمَرْضِیَّةُ

 ایام فاطمیه ، روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت ، حضرت زهرای مرضیه (س) و روزهای غمباری است که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند .

باید گفت که شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه ای تاریخی نیست ؛ بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است .

پیروی و اطاعت از رسول خدا و حامی ولایت و امامت امیر المؤمنین(ع) درس مهمی است که آن حضرت ، به جهانیان داد تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد چرا که هر کس به ریسمان ولایت تمسک جست، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است .

شخصیت برجسته و بارز ام الحسنین حضرت فاطمه (س) که از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی (ص) “ام ابیها” لقب گرفتند ، اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تاکنون است .

اینجانب فرا رسیدن ایام غمبار و حزن انگیز فاطمیه ، شهادت بی بی دوعالم ، پاره تن پیامبر(ص) و اسوه زنان عالم ، صدیقه طاهره ،"حضرت فاطمه زهرا(س)"را برپیشگاه مقدس امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب و تمامی محبان حضرتش، خصوصاً مشترکین ارجمند و همکاران گرانقدرم در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تسلیت عرض می نمایم .

 

محمد تقی مهدیزاده

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

امتیاز :  ۳.۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها