• ساعت : ۲۲:۵۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ 
پیام تبریك مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه مبارك فجر و میلاد با سعادت حضرت امام محمد التقی (ع)
محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مشترکین و کارکنان اینشرکت تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است :

 

بسمه تعالی

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اِسرا –81)

انقلاب اسلامی مردم ایران، بدون تردید، از بزرگترین نهضت‌های سیاسی اجتماعی جهان و از شکوهمندترین رویدادهای تاریخی قرن حاضر به شمار می رود. 

نهضت دینی وسیاسی بهمن 57، آغازگر جنبش‌های عدالت‌خواهی در سراسر جهان بود که به الگویی تمام عیار برای سایر انقلاب‌ها و نهضت‌های آزادیخواهانه جهان بدل گردید.

این ایام فرخنده تنها یادآور یک واقعه بزرگ تاریخی نیست؛ بلکه تجلی 44 سال حیات شجره طیبه در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی است.

 اینجانب فرا رسیدن دهه مبارک فجر، چهل و چهارومین بهار انقلاب، هنگامه طلوع آزادی ایران اسلامی که با رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوست وهمچنین سالروز ولادت با سعادت نهمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، مظهر جود و سخا حضرت امام محمد التقي (ع) را به مردم شریف گیلان بویژه کارکنان و خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تجدید پیمان با شهدا و رهبر فرزانه انقلاب، از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روزافزون هم استانی های ارجمند را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی مسئلت می‌نمایم.

 

محمد تقی مهدیزاده 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها